Tuesday, November 3, 2009

:: air mata ::



smlm...tengah melayan novel..sambil menengok awan dania..tetiba ada satu panggilan dari seseorang yang dah lama tak contact cik puteri..erm..terkejut jugak..apa dia nk nie?..erm,bila jawab salam..sora dia mcm terkejut sebb sora cik puteri yang lain..hehehe..mau nyer, dah mula batuk2 n selsema yang seminggu dah tak baik2 nie...tak der org yang sudi nk ubatkan hati ni..tu yang sakit tak ilang2 lagi..huuhuh....kirg berborak lama la jugak..sejam tu mmg wajib la kalu 'dia' tepon cik puteri..padahal borak2 kosong je..dia ty mak ayah cik puteri...kucing cik puteri yang dah lama mati...erm..(dlm hati pelik jugak, dah tak der soklan ke dia nk ty sampaikan kucing cik puteri pun dia nk ty)..huhuhu....sambil2 tu dia citer la skit2 hal kehidupan dia..cik puteri dengar je la....n rasenya dia tau yang cik puteri tak pecaya pun cakap dia tue..hahahahah...janji layanz je...sebelum menamatkan perbualan...dia ada ajak cik puteri tgk wayang..tapi nk cik puteri belikan dulu tiket...huh, mintak maap le..cik puteri takkan buat le..sori la, not my style...cik puteri wat alasan..tak der duit..pastu sanggup plak dia nk bank-in kan duit kat cik puteri..erm,sesak sgt ke aku nieh?..takkan la cik puteri buat or tunaikan permintaan dia tue...hahahaha....

lepas sejam berborak....cik puteri sambung baca novel...tapi ni lokasi dah lain le...tadi cik puteri berborak lam bilik cik puteri..biasa la..nk privasi skit...then...tetiba...hp cik puteri berbunyi lagik...hah?saper lagi nie..dah malam...owh...satu nama yang cik puteri 'rindu' nk tengok kat skrin hp cik puteri nie....erm, siang tadi kat opis ada jugak dia tepon..tapi hal lain..agaknya bila dengar sora cik puteri len macam..dia risau agknya..(cet, perasan!!!!)huhuhu....mlm tu saje je dia tepon..at first kunun nya hal keja yang tak setel..tapi lepas tu terus ke topic lain..hahaha...dia tu tak abis2 dok ngungkt hal lama...suka nk wat cik puteri tak senang bila pk hal tue...tapi apa pun yang dia ckp n apa pun yang cik puteri rasa...masa tak boleh nk berpatah balik...masing2 kena teruskan hidup masing2...dia sempat lagi bergurau...dia cakap cik puteri ni kena kawin..baru dah tak sakit lagi...huh, ye ke?erm..tak tau la fakta doc mana dia pakai tue...huhuhuh....then...malas nk layan dia....

erm...kekadang orang2 yang macam ni la wat cik puteri berfikir..pk macam2...fenin2...adussss...

1 comments:

Amy said...

Dear,
Believe that, ape yg berlaku ada hikmah tersembunyi...tuhan tau apa yg terbaik wat kita :)

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment