Monday, January 4, 2010

:: terpegun ::

sabtu yang lepas, cik puteri, adik cik puteri dan cik sue ke satu majlis perkahwinan salah sorang kawan baik kitrg sejak dari zaman diploma dulu hinggala sekarang....Skang ni dah kena panggil dia Pn. Intan...firstly congrats ye Intan...dah selamat pun....urm, umah intan ni dekat je ngan umah cik puteri kat putrajaya nie...kat desa pinggiran...tapi itula first time cik puteri jejak desa pinggiran..sebelum ni dengar2 je orang ramai do kat desa pinggiran tue...urm, bila sampai je kat kawasan perumahan tue....sunyi je...tapi ada la nmpk keta banyak2...so, kitrg pun melangkah la dengan penuh yakin..cari2 umah no 11..yezza...da jumpe...mintak ijin nk masuk dlm umah..nk jumpe pengantin...nenek intan ckp, dia tengah bersiap kat dlm bilik..so, kitrg pun masuk le....urm...cantik nye pengantin...walaupun baru 90%siap...dah nmpk seri pengantin tue..huhuhu...cik puteri n sue then keluar makan...tengah makan2 tue..pengantin lelaki sampai...so, kitrg tengok je la pengantin berarak dari jauh...khemah makan nyer cantik...simple tapi nmpk la ala garden wedding nyer....semua nya cantik2 n cik puteri suka tengok!!!tak tau nk describe apa yang cik puteri tengok n rasa...but i liked it so much!!!sesuai la ngan ilmu multimedia yang dipelajari selama 2 tahun setengah tu kan....everything looks perfect!

0 comments:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment