Sunday, February 14, 2010

:: Masuk meminang ::

Pada 13 Feb yang lepas, kawan se-tadika hinggala ke sekolah rendah cik puteri ni kawin..plak tu ngan cousin cik puteri tapi yang ni jauh skit la...mak ayah jijo ni sepupu mama cik puteri..tahniah buat Siti Salwani n Azizul...semuga kekal hingga ke akhir hayat...


hari ni, 14 Feb, akan jadi satu tarikh kenangan buat pasangan Mohd Zulfikri n Sha...(cik puteri tak ingat plak nama)...haa...diorg akan diikat dengan ikatan pertunangan...cik puteri n mama n adik cik puteri ikut rombongan sebelah lelaki...sedara kitrg jugak..sebelah mama...okla, tak mo citer panjang..just enjoy da pics ya!!

mama...sebelum bertolak, sempat lagi nk bergambar ngan orkid kesayangan dia tue...

cik puteri..macam biasa..pose sorg2..huhuhu

ngan bro...lam keta baru nyer...

wif cousins cik puteri yang chumel2 nie...

kitrg baru sampai umah yang bakal ditunangkan..mergong, a.s

cik puteri pegang bakul buah...

pelamin yang cumel n so sweet..simple je but nice..

cincin merisik n tunang...(kecik sgt jari pemilik ni...)

ha..ini la yg akan ditunangkan

hantaran yg sooo sweeet dr sebelah perempuan...geram je cik puteri tengok...

nak bergambar jugak..heheh

Congratulations!!!

sebelum balik...heheheh...

0 comments:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment