Monday, December 14, 2009

:: majlis kawen ::

haaa....jumaat lepas cik puteri balik kg..saje sebb ada jemputan dari sahabat lama yang beria sgt nk cik puteri hadir ke majlis kawen dia...so, balikla cik puteri menumpang cik milia dari sini..sampai kat umah dia..mama abah cik puteri mai amik...

then besoknye, cik puteri ngemas bilik cik puteri dulu...lama tak ngemas bilik tue...dah banyak plak barang lam bilik tue..huhuhuhu..setel ngemas, cik puteri ngan mama n abah cik puteri ke satu majlis kenduri kat Taman Bersatu dulu...mula2 mama cik puteri dok sebut nama mak pengantin je..mana la kenal ngan mak pengantin kan...

then bila cik puteri tgk kad jemputan..laaaa...rupenya kawan sama sek cik puteri dulu...urm, dilla rupenya..mmg kenal la..takpe, pegila umah kenduri...bila kitrg smapi...pengantin lelaki pun baru sampai..so, dpaat la tgk 'live' pengantin...sebelum ni tgk pengantin lelaki tu lam friendster jea..kuikuikuikui..pengantin pakai set ijau..ijau lumut...cantik jugak..tapi kaler tu gelap skit...cik puteri makan2 then balik je la..segan lak nk p jumpa pengatin..tengah bersanding lam umah tue...

then, cik puteri ngan mama je ke umah kawan cik puteri nie...sampai je kat umah kenduri..ijau lagik..huhuhuhu...cik puteri g makan je la...sebb kawan cik puteri tu p amik pengatin pompuan tak balik2 lagi..panas sgt keadaan kat situ..tak larat nk tunggu lama...cikputeri pun kirim je la hadiah ngan mak kawan cik puteri @ pngantin lelaki...

petangnye, cik puteri lepak je ngan mama kat umah tokwan...then tetiba mak sedara cik puteri dari kuala kedah datang...nak menjemput ke majlis kawen anaknya @ cousin cik puteri pada 30hb nie..urm, hari keje mana la cik puteri nk bole attend kan...cousin cik puteri tue..sama umo ngan cik puteri tapi lelaki la..kawen ngan orang besut, tganu...tahniah ye bang chik!!!

0 comments:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment