Tuesday, April 14, 2009

:: Terlanjur cinta ::

pics from mrmanager.blogspot.com

waktu bergulir lambat

merantai langkah perjalanan kita

berjuta cerita terukir dalam

menjadi sebuah dilema

mengertikah engkau

perasaanku tak terhapuskan


malam menangis

titis embun membasahi mata hatiku
mencoba bertahan di atas puing-puing

cinta yang tlah rapuh


apa yang ku genggam

tak mudah untuk aku lepaskan


reff:
aku terlanjur cinta kepadamu
dan tlah kuberikan seluruh hatiku
tapi mengapa baru kini kau pertanyakan cintaku


aku pun tak mengerti yang terjadi

apa salah dan kurang ku padamu
kini terlambat sudah untuk dipersalahkan

karna sekali cinta, aku tetap cinta


mencoba bertahan di atas puing-puing

cinta yang tlah rapuh
apa yang ku genggam

tak mudah untuk aku lepaskan

--------
cik puteri suker sgt ngan persembahan si hafiz ngan mila mlm tue.."best sgt2"..penghayatan lagunya buat cik puteri pun feling2 jugak..heheheheh..5 bintang tuk diorng!!

0 comments:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment


Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers Lilypie First Birthday tickers