Wednesday, April 22, 2009

:: T!ps ::

"Bagaimanakah caranya untuk cepat-cepat melupakan dia yang curang dengan kita? Bagaimanakah cara-caranya untuk buang bekas kekasih dari hati kita???"

Pengalaman yang anda lalui bertahun-tahun, berkasih, bercinta...sebenarnya tidak mungkin dapat kita lupakan. Susah beb!!...Namun, apa yang kita boleh lakukan ialah membuatkan pengalaman itu sudah tidak bermakna lagi. Memang susah!, tetapi boleh dilakukan! Cuma, masalahnya...sesetengah dari kita tidak mahu berubah. Nak juga yang duk menipu kat kita, nak juga pada yang buat kita sakit hati. Duk ingat juga kat yang buat kita terseksa jiwa. Bro faham, dah sayang...tapi kan dia dah tinggalkan kita, kan dia dah happy dengan kekasih barunya. Jadi biarlah dia...Apa kata anda berubah hari ini dan bertindak sekarang juga!!

"Membuka hati anda pada yang lain adalah satu cara berkesan untuk melupakan bekas kekasih. Apabila anda asyik dengan yang satu, pemandangan anda agak tersekat. Bukalah hati dan mata anda pada yang baru, nescaya anda akan cepat melupakan yang lama."

YES THAT'S RIGHT!
Cari dan kenal dengan teman baru, sahabat yang baru sekarang dan luangkan sepenuh masa bersama teman baru anda. Insyaallah, pengalaman bersama bekas kekasih anda, akan tidak bermakna lagi, dengan itu lama kelamaan, mengingati bekas kekasih seperti sudah tiada di dalam fikiran anda lagi. INGAT!...Selagi anda masih single dan tiada orang lain untuk anda fikirkan walau seseorang yang anda minat...selagi itulah anda akan terus hidup di masa lalu, mengenang segala kenangan manis bersamanya yang sebenarnya sudah tidak bererti buatnya, walau begitu bermakna bagi anda. Kan itu begitu menyedihkan...

psst: so.. cik puteri akan ada 'date' ngan sumone lepas keje hari nie...kat secret recipe lagi tau!!hahaha...

0 comments:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment


Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers Lilypie First Birthday tickers