Monday, June 15, 2009

:: Tag ::

kekasih saya adalah :
-selagi ada yang bernama manusia....dan menyanyangi cik puteri...insyaAllah, dia la kekasih ku..

saya sedang mendengar :
beruk sedang bercakap...(beruk?)

mungkin saya patut :
kuruskan badan...bukan mungkin lagi dah..memang patut da nie...kuikuikuikui

saya baru sudah :
guide cik A masuk parking keta nya tue....

beza rakan, kawan dan sahabat:
sama ngan kata2 cik A, hanya INGATAN yg membezakannya..Terima kasih kpd rakan,kawan dan sahabat cik puteri..;-)

saya tidak faham :
dengan diri hati saya sendiri..hati orang lain...susahnya nak memahami...

saya perlu mencari :
happiness...adakah sinar tu tuk cik puteri kelak?wait n see....

ayat terakhir di katakan kepada saya :
"patutnya cakap jaga adik lek lok"- hahahaha terbayang muka cik A becakap tadi...n ayat cik Z...kahkahakhakah

makna hidup :
hidup tak semudah yang diimpikan...

cinta itu :
bila ada yang sudi untuk menjadi teman segalanya bagi diri ini...berkongsi hati dan perasaan....

saya paling suka :
bila semua happy...

saya akan cuba :
buat yang terbaik untuk perkara yang baik2....

mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan Lah di akhir ayat mereka :
sebab penah ada Pak Lah dalam sejarah politik Malaysia kotttt...

telefon bimbit saya :
warna merah!!!!

katil saya :
selalu warna pink or merah aje!!!

soalan bagi saya yang tidak perlu ditanya :
yang tak der jawapan laa.....

teknologi adalah :
moden...

bagaimana saya masak makanan yg saya pandai masak :
slalu masak....or berangan sedang memasak masakan yang saya pandai masak le...

semalam :
belajar sesuatu yang banyak nye cik puteri dah tau....

hari ini :
batuk + sengau..???

malam ini saya akan :
tido

esok pula saya akan :
keje la.....

saya betul-betul inginkan :
diperlukan....dan dihargai....

badminton atau futsal :
Badminton..lama tak main permainan nie

karaoke :
dalam hati jea.....

makanan jepun adalah :
salmon???

bilik yang terang atau gelap :
terang....baru tak langgar kaki katil...huhuhuhu

ayat terakhir yang nak anda cakap pada seseorang :
renung2 kan...dan selamat beramal!!!!!kahkahkahkaha

kereta :
Persona yang mempersona la....

saya nak tag :
1. kak wana lagi...heheheheh
2. sis azma...
3. mr firdee..(agak2 dia layan tak blog cik puteri nie?)hahahaha...BERHENTI BERHARAP le kannn..

1 comments:

Cahaya said...

wahhhh xagak2 tu..
tag kat abg firdee..huhu
harap2 dia jawab la
nk gak i tau jawapan dia

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment


Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers Lilypie First Birthday tickers