Tuesday, August 4, 2009

:: Pindah ::

cik puteri n semua team MID (KKLW) akan berpindah ke mines...so, secara opiciaally, new opis kitowang adalah kat mines..mungkin untuk setahun dua lagi sementara bangunan sepenuhnya milik KKLW siap yang dekat ngan PICC tue....skang ni cik puteri n beberapa lagi staf sedang melakukan operasi mengemas barang2 secara diam2...(iyela, takkan nak bising2 kan.....ni kan opis..bukan pasar nak bising2...)heheheheh...so, khamis ni mover datang amik barang2 kitowang nie..sementara tunggu hari khamis, memang tunggang langgang la tempat nie..jalan pun banyak selekoh sebab kotak2 besar mengusai ruang yang ada..heheh...meh tatap gambar2 yang sempat cik puteri rakamkan...tapi ni workstation cik puteri je la...yang len2 tu wat pe nak amik..tak koser la kannnn...

sebelum....semak giler!!!

80% siap....




workstation baru...


workstation cik puteri sebelum di'semakkan' ngan barang2 keje..

0 comments:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment