Monday, August 3, 2009

:: Terima menantu ::





ini kesinambungan dari episod cerita sebelum nie..heheheh..tapi alkisah nya lain le...tapi kisah tension2..tapi yang ni happy2 plak....cik puteri, cik Z , cik Y n cik A dijemput ke majlis perkahwinan anak bos cik puteri n cik A...then, kul 7 kitorang berkumpul kat umah...dah siap2 semua, kiotrang pun bertolak la ke shah alam...kul 7.30 smapi kat wisma pkps tue..cari surau...semayang n mekap sket..biasa la, anak dara kannnn..mesti nak cantik2..huhuhuhu...dah setel semua...kitorang pun ke dewan kat tingkat 4...
mula2 samapi je, wah2...bos cik puteri yang anggun...siap mekap..ceria je muka dia menyambut tetamu..maklumla, hari bersejarah dalam hidup kan...erm, sempat lagi dia gurau bila kitorang ngusik dia..."cantiknye puan,sape make up nie..nurul shukor ke?"..tau aper dia jawab.."takla, ni orang lain mekap...5 minit je u ol dah nampak cantik, kalu 20 minit lagi anggun la i kan..."cewah!!!!then kitorang pun masuk ke dalam dewan...


.semuanya serba biru...tapi , sebelum tue...luper nak citer plak....sebelum kitorang jumper surau, kitorang jumper tokei KUZIE catering..pak aper ye nama nye..cik puteri tak ingat...dengan songkok tinggi nya...baju melayu biru lengkap bersampin....lagi membuat kitorang tak sabar nak tau apa menu makan mlm nie...sedap ke tak...iyela, dato' siti pun tempah KUZIE catering gak kan....fuhhh...mewah btull la...bila dah kat dewan, mata kitorang masing2 menengok semua sudut kat dewan tue....
semua biru...air minum biru, goodies biru

pengantin berarak masuk....


sesi bergambar kitorang pun bermula...hehehhehe..lantak le apa orang lain nak cakap, yang penting memori terindah dirakam...heheheh...perut cik puteri da lapar sangat2...bayangkan sepanjang hari ini, hanya nasi lemak makan masa sarapan kat mamak jam 7 pagi jea...lain waktu tak sempat sebab 5 jam je dah kat lam keta...adoiai...majlis lak start lewat....akhirnya jam 9.30mlm baru kitorang dapat makan.....mmg perut dah masuk angin dulu la..kepala dah sakit..azab nyer tuhan ajer yang tahu...adoiai...makan pun dah tak le banyak...perut cik puteri cramp!!!seksa menanggung sakit samapi ke umah..kul 11 lbh baru kitorang sampai umah...

0 comments:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment