Wednesday, August 12, 2009

:: Semangat ::

Hari ni cik puteri rasa sumthing yang tak bagus la...dari smlm cik puteri berfikir2...cam malas je nak g keja....mood nak bekerja dah kurang sejak insiden jumaat lepas...malas la nak pikir lagi benda yang dah lepas tapi parut sakit tu stil ada...tak tau samada nak maafkn atau tak..biarla masa yang menentukan...selagi bole bertahan, cik puteri bertahan je la....mujur jugak ada cik A kat opis nie...papehal ada yang memahami sebab kitorang sama2 kena marah disebabkan hal yang kecik...hari ni apa nasib kitorng pun tak tau la.....sabar n tawakal je la.....ok, cik puteri nak start wat keja...tuan SUB nak tengok keja ni petang nie...daaaaa......

4 comments:

Cahaya said...

sabar lah wa...susah nk puaskn hati semua org kan..terutama org yg peelyer semacam sikit tu...huhu...Amboi...sayang SUB plak skrg ni ye???:-p

cik puteri said...

khakhakahakha....sub i pakai stokin je jalan2 dlm pej nie..hari ni takda plak dia...meting pengurusan kannn....heheheheh

Amelia said...

Wawa, aku fahami keadaan mu....kita wat perang dingin skang. Muahaha...sabar hokayy, aku pon dh xde mood...but its a work matter kan. Sabar la, aku disamping mu...Uhuk...

cik puteri said...

teringat plak iklan...."sayang, kamu dimana?"...aku dihati mu sayang...khakhakahkahka

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment